Desk Expeditor

Ambitie om door te groeien binnen een internationale omgeving waar iedereen het verschil wilt maken door plastic écht circulair te maken? Als desk expeditor bij BlueAlp in Eindhoven krijg je de kans het hele ‘expedite’-proces te optimaliseren en hierover mee te denken. Als het gaat om de leverbetrouwbaarheid ter ondersteuning van de inkoopafdeling – met name op het gebied van de OTD – voer jij zelfstandig activiteiten uit om de vastgestelde KPI’s te realiseren. Voel jij je aangesproken en kom jij ons team versterken? Lees dan snel verder!


Zo ziet de functie eruit:

In deze functie is geen dag voor jou hetzelfde. Als desk expeditor werk je met name veel samen met de afdelingen Expediting, Supply Chain en Procurement en Inkoop. Maar ook met de afdelingen QC/QA, Workpreparation, Planning en Projectmanagement. En tussen BlueAlp en onze leverancier ben jij hét eerste contact. Een cruciale rol binnen onze organisatie dus.

Jouw focus ligt op het verwerken van data en orderbevestigingen uit de expedite-rapporten. Én op het zorgen voor tijdige en kwalitatief goede leveranties in overeenstemming met contractafspraken met de (interne) klant en leverancier. Daarom is het belangrijk goede relaties op te bouwen met deze stakeholders, gericht op de lange termijn. Indien nodig ga je het veld in. Relatiebeheer is jou dan ook écht op het lijf geschreven.

Wat je nog meer gaat doen? Denk aan het kenbaar maken van consequenties binnen de organisatie. Als bijvoorbeeld de contractuele levertijd niet wordt nagekomen, escaleer je indien nodig en denk je mee in oplossingen. De leverdata en gerapporteerde problemen controleer, registreer én verwerk je, om een tijdige en juiste levering te waarborgen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de status van de (in- en externe) orders door het maken van (expedite) rapportages en prognoses. Waar nodig maak je een expedite-plan met bijbehorende ‘milestones’.



Waarom dit jouw nieuwe baan wordt?

  • Omdat je deel uitmaakt van een groeiende organisatie die in een innovatieve hightechomgeving opereert. Jij kunt hierin samen met ons grote stappen zetten en jezelf ontwikkelen tot dé professional die jij wil zijn of worden.

  • Het gaat om een functie tussen de 32 en 40 uur per week.

  • Je start met een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.

  • Maandelijks krijg je een aantrekkelijk brutosalaris van minimaal € 3.000, - en maximaal € 4.000, - volgens cao Metalektro (o.b.v. 40 uur en jouw kennis en ervaring).

  • Aangevuld met een collectieve bedrijfsbonus.

  • Je kunt genieten van 27 vakantiedagen en 13 atv-dagen (o.b.v. fulltime).

  • En van een goede pensioenregeling (PME).

  • Wil jij je nóg verder ontwikkelen? Dat kan! We bieden jou diverse trainingen en opleidingen op maat.



Wat neem je mee?

  • Minimaal mbo+ werk- en denkniveau.

  • Ervaring in een soortgelijke functie is mooi meegenomen. Alsook ervaring met toeleveranciers.

  • Een goed beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.

  • In je werk ben je nauwkeurig en accuraat.

  • Analytisch ben je goed onderlegd en op basis hiervan neem jij de juiste beslissingen.



Keuze gemaakt?

En enthousiast? Dat wordt solliciteren! Een eerste selectie en kennismaking worden verzorgd door Marco Kesselaer en Danny Poelen van Farrow + Dutch. Vervolgens maak je kennis op locatie in Eindhoven met Bas van Herpen (HR-manager) en André Nederlof (manager Supply Chain en Procurement) van BlueAlp. Iedereen enthousiast? Dan volgt een eindgesprek met Lodewijk Liebrecht (director Engineering & Production) en een directe collega.
 

Farrow helpt BlueAlp bij het recruitmentproces. Je solliciteerd voor een vaste aanstelling binnen BlueAlp
___

Meer info nodig? Bel, app of mail onze collega:

 

​Marco Kesselaer
+31 (0) 638 713 466
marco@farrow.nl