Deputy Finance Manager

 

Heb jij een hoge mate van analytisch vermogen? En ben je besluitvaardig? Dan is de functie van deputy finance manager bij BlueAlp in Eindhoven zeker iets voor jou! Als deputy finance manager lever jij een belangrijke bijdrage aan het uitbouwen en verdiepen van de bestaande werkzaamheden. En ook aan het professionaliseren en doorontwikkelen van de financiële processen met oog op de toekomst.

Zo ziet de functie eruit:

 

Als deputy finance manager ben je niet alleen faciliterend, maar ook plaatsvervangend finance manager. Bij afwezigheid van de finance manager neem jij de coördinatie van het team Finance voor je rekening. Daarnaast houd jij je bezig met de (voorbereiding van de) planningen en rapportagecyclus. Denk hierbij aan de maandelijkse P&L-analyse, rapportage en presentatie.

 

Maar hier stopt jouw takenpakket niet. Je maakt maand- en kwartaalrapportages. Ook coördineer je de jaarlijkse begroting en ‘latest estimate’ processen. En initieer je de maandelijkse analyse van de cashflow, en voorbereiding van de prognose. Proactief houd jij je bezig met het verder ontwikkelen van managementinformatie. En je presenteert dit op een toegankelijke manier.

 

Je assisteert bij het opstellen en berekenen van business cases. Financiële processen binnen BlueAlp doorgrond je, en draagt initiatieven aan om het geheel naar een hoger niveau te tillen. Jouw focus ligt hierbij op het meer robuust maken van bestaande modellen en het professionaliseren van de administratieve organisatie/interne beheersing. Jij kijkt verder dan (alleen) cijfers en je geeft gevraagd én ongevraagd advies en ondersteuning aan jouw collega’s wanneer dit nodig is.

Waarom dit jouw nieuwe baan wordt?

 

  • Omdat wij jou een functie bieden in een dynamische en internationale omgeving, binnen een snelgroeiend bedrijf!

  • En je krijgt veel vrijheid in het zoeken naar diepgang en verantwoordelijkheid in je dagelijkse werk. Buiten de afdeling Finance ondersteun je de organisatie. En krijg je de kans om op strategisch, tactische én operationeel niveau beslissingen te nemen.

  • Je maakt deel uit van de transitie van start-up naar scale-up. Hier komen veel uitdagingen bij kijken!

  • In het begin zal jouw focus meer op de operatie liggen. Op termijn is er meer ruimte voor verbeterprocessen. Dit is ook afhankelijk van hoe snel je dingen oppakt. Je kunt hierin deels zelf je positie creëren!

  • Maandelijks ontvang je een aantrekkelijk brutosalaris tussen de € 4.000, - en 5.500, - (o.b.v. 40 uur per week en jouw kennis en ervaring).

  • Tot max. 30 km enkele reis ontvang je reiskostenvergoeding.

  • Eerst krijg je een jaarcontract, gevolgd door een vaste aanstelling bij goed functioneren.

  • Ook kom je in aanmerking voor een collectieve bedrijfsbonus.

  • Je kunt genieten van 27 vakantiedagen en 13 atv-dagen bij een voltijd dienstverband.

  • Er is ook een goede pensioensregeling (PME).

  • Verder kun je thuiswerken. Waarbij je vier dagen op kantoor bent met je collega’s, en een dag thuis aan het werk bent.

  • Een laptop krijg je van de zaak!

  • Er is een mogelijkheid om trainingen of opleidingen op maat te volgen.

  • Naast werk is er tijd voor plezier, zoals teamuitjes.

 

Wat neem je mee?

 

  • Minimaal een afgeronde hbo- en/of masteropleiding richting bedrijfseconomie.

  • Met minimaal 5 tot 7 jaar relevante ervaring als (business) controller/analist, of een soortgelijke functie. Ervaring vanuit een multinationale organisatie is een pre.

  • Ervaring met AccountView en het coördineren en/of aansturen van een team is mooi meegenomen, maar geen harde eis.

  • Kennis en ervaring met reporting tools.

  • Goede beheersing van de Engelse taal.

  • Communicatief ben je sterk. Je bent in staat om te schakelen en de boodschap af te stemmen op de gesprekspartners.

  • Ook ben je initiatiefrijk en ondernemend. Kansen signaleer je en je reageert hier proactief op.

Keuze gemaakt?

 

Dat wordt solliciteren! Een eerste selectie en kennismaking wordt verzorgd door Leonie Jacobs en Danny Poelen van Farrow + Dutch. Vervolgens maak je kennis op locatie in Eindhoven met Bas van Herpen (HR-manager) en Petri Verhoeven (finance manager) van BlueAlp. Een tweede gesprek vindt in elk geval plaats met Valentijn de Neve (co-CEO).

Farrow helpt BlueAlp bij het recruitmentproces. Je solliciteert voor een vaste aanstelling binnen BlueAlp

 

Solliciteren kan hier!

___

Wil je meer info? Bel, app of mail Farrow:

Leonie Jacobs
+31 (0) 618 910 085

leonie@farrow.nl